دنا پلاس توربو اتوماتیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 1200
نویسنده : عرفان

یک خودروی خارق العاده که باید اول قیمتش رو فراموش کنیم تا بعد راجعش بشه صحبت کرد!

همونطور که حدس زده میشد خانواده دنا از پتانسیل بالایی برخوردار بود و بعد از چند مدل ارتقای ظاهری و موتوری، سر انجام نسخه ی دناپلاس توربو اتوماتیک رونمایی شد، در مورد این خودرو میتوان با لذت صحبت کرد، حسی مثل نوشتن نسل جدید پوشه یا بی ام و رو داره(نه به این غلظت ولی خب حس ملی بودنم داره). در واقع مثل باقی محصولات داخلی نیستش و سازنده تلاش کرده تا واقعا خودروی خوبی بسازه! 

خب از انجینش شروع میکنیم، اتوماتیک 5 دنده جلو! 1.6 لیتر حجم همراه با 16 سوپاپ و البته توربوشارژر که در نهایت 150 اسب بخار قدرت، صفر تا صد 10 ثانیه ای و نهایت سرعت 205 کیلومتر بر ساعت رو رقم میزنه که برای یه ماشین اتوماتیک خوب بنظر میرسه و برای یه محصول از ایرانخودرو دست اورد بزرگیه.

در مورد ساختار ظاهری رینگ های 16 اینچی با لاستیک های نسبتا پهن 205 رو داریم که برای این ماشین ضروری بنظر میرسن و جا داشت کمی پهن تر هم باشن حتی، اما تغییری توی فرم بدنه و چراغهاو... که خودنمایی کنه وجود نداره.

سیستم ترمزها چهار چرخ دیسک، و همچنین دیسک های جلو خنک شونده هستند و مجهز به abs و ebd هستش.

امکانات رفاهی جالبی هم داره مثل سانروف دو حالته و مانیتور لمسی  gps دار و فرمان برقی و سیستم صوتی حرفه ای(بلوتوث دار و دو عدد تیوتر جلو و کنترل از روی فرمان)و چرم دوزی داخل خودرو و صندلی های تمام برقی 8 حالته+2 حالت دستی و ایینه بغل ها با تنظیم و تاشوی برقی و شیشه های عقب دودی و دوربین و هشدار دنده عقب و کروزکنترل و دریچه کولر برای سرنشینان عقب و... البته خیلی از این اپشن ها رو قبلا تو باقی محصولات تجربه کردیم اما همگی در یک خودرو برتری دنا پلاس توربو اتوماتیک هستش.

مصرف سوخت دنا...(خیلی اسمش طولانیه خدایی انگشتام درد گرفت) توی جاده 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر و در شهر 8 لیتر در هر صد کیلومتره.

 

در نهایت سوال اینجاست که دنا... به قیمت عجیب و غریبش میارزه؟ باید گفت که معمولا اینرانخودرو همواره یک خودروی لوکس مثل دنا... داشته(مثل پرشیا elx یا حتی قدیمی تر پیکان جوانان) اما هیچوقت یک قیمت نجومی رو شاهد نبودیم، دلیل قیمت نجومی بیشتر از پیچیدگی اوضاع حاصل شده(تحریم ها و دلار و دلال هاو...). اما در نهایت میشه گفت که ارزش خرید اون نسبت به رقبای چینی قطعا بیشتره چرا که حداقل پشتیبانی خوبی داره و پیشرانه اون نسبتا با کیفیت و بروز هستش، جوری که میشه اون رو در ردیف خودرو های روز دنیا یکی از بهترین گزینه های پایین رده دسته بندی کرد. اما از نظر ظاهری انتظار میرفت تغییراتی داشته باشه تا فرق اون از یک مدل با قیمت نصف دنا... مشخص باشه(مثلا گوشی های ایفون برای نشون دادن این تفاوت لااقل تعداد دوربینهارو بیشتر کردند).

 

بهرحال اگه یکی از دنا... هارو خریدید شیرینی ما فراموش نشه :)




:: موضوعات مرتبط: نقد خودرو , نقد خودرو های لوکس , ,
:: برچسب‌ها: دنا پلاس توربو اتوماتیک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


ما بر ان شدیم که هر انچه درباره خودرو میدانیم در اختیار شما قرار دهیم

مطالب کانال را چگونه ارزیابی میکنید؟؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نقد تخصصی خودرو و آدرس carzero.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 262
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 470
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 25947
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com